Klacht melden
Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden.
U kunt een e-mail sturen of via ons onderstaande contactformulier contact opnemen. Indien u via het contactformulier contact opneemt, ontvangt u daarvan automatisch een bevestiging.
Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum.
U kunt ons ook bellen via telefoonnummer +31 (0)24- 322 93 01
U kunt natuurlijk ook schriftelijk contact opnemen met onze klantenservice.
Een klachtenbrief kunt u sturen naar:
P. de Bruijnwijnkopers
Bijleveldsingel 25
6521 AN Nijmegen
U krijgt binnen 7 werkdagen antwoord over de afhandeling van uw klacht.
Wanneer u na contact met ons niet tevreden bent kunt u, omdat wij gecertificeerd zijn door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg, een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze kunt u indienen op de website www.sgc.nl.
Tot slot kunt u met u klacht of geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).