De Bruijn Wijnkopers - Klantenservice klachtmelden

Klacht melden

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden. 
U kunt een e-mail sturen of via ons onderstaande contactformulier contact opnemen. Indien u via het contactformulier contact opneemt, ontvangt u daarvan automatisch een bevestiging.
Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum.  

U kunt ons ook bellen via telefoonnummer +31 (0)24- 322 93 01

U kunt natuurlijk ook schriftelijk contact opnemen met onze klantenservice.
Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

P. de Bruijnwijnkopers
Bijleveldsingel 25
6521 AN Nijmegen

U krijgt binnen 7 werkdagen antwoord over de afhandeling van uw klacht.

Wanneer u na contact met ons niet tevreden bent kunt u, omdat wij gecertificeerd zijn door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg, een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze kunt u indienen op de website www.sgc.nl

Tot slot kunt u met u klacht of geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Achternaam
Onderwerp
Naam
Telefoonnummer
E-mail
Omschrijving 

Ik heb het Privacy beleid gelezen en ga hiermee akkoord.


Waarom bestellen bij De Bruijn Wijnkopers


Bernardus
Louis Latour
Château Angludet
Domaine des Grandes Costes
Château Clarke
Château Ollieux Romanis
Domaine Leflaive