De Bruijn Wijnkopers - Klantenservice klachtmelden

Klacht melden

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan dient u dit zo snel mogelijk te melden. 
U kunt een e-mail sturen of via ons onderstaande contactformulier contact opnemen. Indien u via het contactformulier contact opneemt, ontvangt u daarvan automatisch een bevestiging.
Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum.  

U kunt ons ook bellen via telefoonnummer +31 (0)24- 322 93 01

U kunt natuurlijk ook schriftelijk contact opnemen met onze klantenservice.
Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

P. de Bruijnwijnkopers
Bijleveldsingel 25
6521 AN Nijmegen

U krijgt binnen 7 werkdagen antwoord over de afhandeling van uw klacht.

Wanneer u na contact met ons niet tevreden bent kunt u, omdat wij gecertificeerd zijn door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg, een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze kunt u indienen op de website www.sgc.nl

Tot slot kunt u met u klacht of geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Achternaam
Onderwerp
Naam
Telefoonnummer
E-mail
Omschrijving 

Waarom bestellen bij De Bruijn Wijnkopers

  • De eerste, de beste
  • De mooiste Franse wijnen
  • 245 jaar wijndynastie
  • 7e generatie wijnkopers
  • Officieel hofleverancier
  • Uitstekende persoonlijke service
  • Levering binnen 24 uur
  • 300.000 flessen op voorraad
  • U kunt per fles bestellen

Château Clarke
Château Angludet
Louis Latour
Domaine des Grandes Costes
Bernardus
Château Ollieux Romanis
Domaine Leflaive