Bestellen & betalen

  1. Leg de gewenste artikelen in het winkelmandje via de bestelknop.
  2. Klik op uw winkelmandje in de bovenste balk en klik op “Naar de kassa”.
  3. Log vervolgens in, of maak een account aan als u nog geen account heeft.
  4. Geef vervolgens aan of u de bestelling wilt laten bezorgen of komt ophalen, naar welk adres de bestelling moet worden verzonden en hoe u wenst te betalen.
  5. Kies de gewenste lever- of ophaaldatum
  6. Vergeet niet om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden
  7. Klik vervolgens op "Order verzenden" om te betalen en de bestelling af te ronden.
Zodra de bestelling succesvol is afgerond, krijgt u een bevestigingsmail en leveren wij de bestelling op de gewenste leverdatum af. Wanneer u gekozen heeft voor ophalen, ontvangt u een bevestiging wanneer u de bestelling kunt ophalen.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-betalen/hoe-plaats-ik-een-bestelling

U kunt uw bestelling betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa, Mastercard en American Express), Bancontact, KBC/CBC, Belfius, SOFORT en cadeaubonnen van De Bruijn.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-betalen/op-welke-manieren-kan-ik-betalen

Zodra de bestelling succesvol is afgerond, krijgt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Check ook even uw spambox, soms komt de bestelbevestiging daar binnen.

Mocht u nog steeds geen bevestigingsmail hebben ontvangen, log dan in op uw persoonlijke account en ga naar Mijn bestellingen en controleer de status van uw bestelling.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-betalen/waarom-heb-ik-nog-geen-bestelbevestiging-ontvangen

Controleer eerst de status van uw bestelling in uw persoonlijke account. Is de huidige status van uw bestelling en levering 'Open', dan kunt u uw bestelling nog wijzigen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via info@debruijnwijnkopers.nl.

Ga naar Mijn bestellingen voor de status van uw bestelling(en).

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-betalen/kan-ik-mijn-bestelling-wijzigen

Zodra u inlogt op uw persoonlijke account, kunt u bij Mijn bestellingen zien wat de status van uw bestelling is. Hier kunt u ook bekijken wat u precies heeft besteld.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bestellen-betalen/hoe-weet-ik-wat-de-status-van-mijn-bestelling-is
  • Meer dan 1.000 wijnen
  • Elke wijn direct van de boer
  • Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis
  • Elke wijn per fles te bestellen
  • Gratis levering vanaf € 80